Prosa og Dansk Mediaforsyning indgår samarbejde om annoncesalg og nyt online jobsite

Prosa bladet, der udgives af fagforeningen Prosa, har indgået et samarbejde med Dansk Mediaforsyning om annoncesalg for deres magasin og online nyhedsbreve. Samarbejdet omfatter også udvikling af et online jobsite, der skal hjælpe Prosa’s medlemmer med at finde relevante jobmuligheder inden for it-branchen.

Prosa bladet er fagbladet for it-professionelle og udkommer 11 gange om året. Bladet dækker aktuelle emner inden for it-politik, arbejdsmarked, teknologi og uddannelse. Bladet har et oplag på ca. 12.000 eksemplarer mens nyhedsbrevet sendes til ca. 13.000 modtagere.

Samarbejdet mellem Prosa og Dansk Mediaforsyning starter 1. november 2023 og det er vores forventning, at vi, i de kommende år vil kunne styrke Prosa’s position som et attraktivt medie valg for annoncører, der ønsker at nå ud til en kvalificeret og engageret målgruppe af it-professionelle.

Et af de første resultater af samarbejdet er lanceringen af et online jobsite, der skal gøre det nemmere for Prosa’s medlemmer at finde relevante job inden for it-branchen. Jobsitet vil indeholde jobopslag fra både private og offentlige arbejdsgivere, der søger it-kompetencer. Det forventes at jobsitet lanceres til november.

“Vi er meget glade for at indgå et samarbejde med Prosa, som er en anerkendt og respekteret fagforening for it-professionelle. Vi ser et stort potentiale i at kombinere vores kompetencer inden for annoncesalg og digital udvikling med Prosa bladets faglige indhold og målgruppe. Vi tror på, at vi sammen kan skabe et endnu bedre produkt for både læsere og annoncører.”